Synchronizační můstek pagio sync

Bezpečná synchronizace s IS

Unikátní vlastní řešení přenosu dat mezi ekonomickým, informačním nebo ERP systémem a internetovým obchodem. Použití synchronizace eshopu sebou přináší řadu výhod, mezi které patří především úspora času (data jsou spravována jen z jedno místa, není nutné cokoliv ručně přepisovat), bezchybnost a automatizace (můstek běží 24h denně, není potřeba cokoliv ručně spouštět). pagio sync je zkrátka pomocná aplikace, který běží na počítači (serveru) vedle informačního systému a v pravidelných intervalech přenáší na eshop kompletní informace o zboží a z eshopu zapisuje zpět provedené objednávky.

Benefity a přínosy

Synchronizace s libovolným eshopem

Synchronizace může probíhat s libovolným eshopem – díky univerzální databázové struktuře není vázána na konkrétní eshop. Partner tak získává možnost napojení svého eshopu na všechny podporované systémy bez nutnosti vlastního vývoje.

Rozdílové synchronizace

Přenosy jsou optimalizovány tak, aby objem přenášených dat byl co nejmenší a synchronizace tedy trvala co nejkratší dobu. Přenášena jsou jen ta data, která od posledního přenosu dostala změn (např. stavy skladů, ceny atd..) nebo jsou úplně nová (např. objednávky na straně eshopu). I při výpadku spojení je možné po jeho obnovení znovu navázat tam, kde byl přenos přerušen.
Samozřejmostí je šifrovaný přenost dat a jejich komprese.

Offline a online přenosy

Offline přenos probíhá dávkově v pravidelných intervalech a jeho výhodou je možnost profiltrovat přenesená data a provoz eshopu i při výpadku spojení se zdrojovým systémem. Online přenos zatěžuje sice linku v reálném čase, umožňuje však zobrazit např. aktuální stav skladů. Tato funkce je dostupná pouze na edici enterprise.

Široký záběr podporovaných systémů

pagio sync pracuje s těmito systémy: i6, K2, Microsoft Dynamics NAV, Money S3, Pohoda, SW HORRY. Se všemi dokáže komunikovat oboustranně (data číst i zapisovat). Některé systémy navíc umožňují online přenosy ( i6, K2, Microsoft Dynamics NAV). Základem přenášených dat jsou informace o zboží a zápis objednávek. Přenos ale může být rozšířen např. o odběratele a jejich kontakty, účetní doklady (faktury, dodací listy), dodací a platební podmínky a mnoho dalšího.

Monitoring běhu můstku

Výsledky veškerých přenosů jsou logovány do centrálního monitoringu, kde k němu má přístup obsluha technické podpory. Tím dokážeme garantovat bezchybnost a o výpadcích linky či serveru víme dříve než samotný klient.

Služby a servis

Projektové řízení

Projektové řízení Při tvorbě internetové stránky využíváme projektového řízení, paměťových map a osvědčených implementačních technik. To vše pro zachování nízké ceny a dodržení termínu.

Garance

  • termínu
  • dodržení ceny
  • minimalizace rizik

Servis

Servis Uzavřením servisní smlouvy získáváte garanci reakční doby a doby vyřešení všech nahlášených chyb. Dále je dle úrovně servisu zvýhodněna hodinová sazba na veškeré práce navíc.

Úrovně servisu

Servisní smlouva Doba odezvy Doba vyřešení
pagio basic 2 BD 5 BD
pagio premium 2 BD 5 BD
pagio custom Telefon Telefon
BD = pracovní den

Pronájem licence

Licence Redakční systém pagio je možné pronajmout a tím docílit nižší pořizovací ceny celé webové stránky. Pronájem licence obsahuje též pluginy, ale i veškeré aktualizace. Systém tak nikdy nezestárne.

Ukázka pronájmu

Servisní smlouva Měsíčně
pagio standard 500 Kč
webhosting od 50 Kč

Aktuálně

22.5.2015 Vytiskněte si vlastní obraz

Ve spolupráci s reklamní agenturou Salay jsme…

19.2.2015 Efektový emoční web dagmarpeckova.com používá pagio

Pro známou operní pěvkyni jsme zrealizovali…

5.11.2014 Firemní web společnosti AB MERIT, a.s. spuštěn

Na redakčním systému pagio běží od…

30.10.2014 Sušené zelenina, ovoce a ovocné koncentráty s Avitem

V minulém týdnu jsme spustili nový…

27.10.2014 Avito zrealizovalo aplikaci pro mobilní telefony

V minulém týdnu jsme ve spolupráci s…

Co je to pagio?

Redakční systém pagio je nástroj pro tvorbu kvalitní webové stránky či elektronického obchodu (e-shop). Od základní firemní prezentace dokáže svými bohatými funkcemi pokrýt i ty největší požadavky na elektronické obchodování s využitím e-shopu či B2B systému. E-shop disponuje také oboustranným napojením na systémy i6informační systém K2, účetní systémy Moneyúčetní program Pohoda, informační systém Helios a ERP systém SAP.

Kontakty

Avito s.r.o.
Bezručova 17a, Brno, 602 00, ČR
Tel: +420 530 333 000
Podpora: +420 530 333 003
info@avito.cz, www.avito.cz

redakční systém pagio - tiskové logo